Bağlıca Özel Ders

Bağlıca Bulvarı'na şarkı yazıldı

Bağlıca'da yaşayan üç genç tarafından kurulan 'Bükük Taso' adlı müzik grubu, 'Bağlıca Bulvarı' adlı şarkı yaptı. Youtube'da yayınlanan parça, 597 numaralı Bağlıca Mahallesi-Koru Metro İstasyonu arasında yolcu taşıyan EGO ring otobüsündeki doluluğu da eleştiriyor.
Barış. Arife ve Batuhan isimli üç genç müzisyenin kurduğu 'Bükük Taso' isimli punk, rock müzik grubu, 'Bağlıca Bulvarı' isimli bir parça yaptı. Mahallenin ulaşım sorununa dikkat çeken parçayı Youtube üzerinde dinleyen bir internet kullancısının yaptığı, "597'yi beklemeden anlayamazsınız" yorumu dikkat çekti.
'Bağlıca Bulvarı' şarkısının sözleri şöyle:

sabahın köründe uyandım
aptal bir şehre yollandım
sabahın köründe uyandım
aptal bir şehre yollandım

dersim yine 9da
ben yine bağlıcada
dersim yine 9da
artık anla beni hoca

ağlıyorum bağlıcada
bekliyorum bulvarda
ego yine doluydu
kalakaldım bulvarda

saat daha olmamış yedi
değilim ki ben bir jedi
atlayam otobüslerin üstünden
varayım okula erkenden

dersim yine 9da
ben yine bağlıcada
dersim yine 9da
artık anla beni hoca

ağlıyorum bağlıcada
bekliyorum bulvarda
ego yine doluydu
kalakaldım bulvarda