Bağlıca Özel Ders

Bağlıca'ya yeni bir devlet okulu yapılıyor

 Nüfusu 30 bini deviren Etimesgut'un Bağlıca Mahallesi'nde yeni bir devlet okulu inşa ediliyor. Mahallenin 'ikinci etap' olarak adlandırılan bölgesinde inşasına başlanan okulun temel kazısı sürüyor. Okul inşaatı hakkındaki ayrıntılar Bağlıca'da Yaşam'ın haberinde.


Bağlıca Mahallesi'nin imar planında eğitim alanı olarak belirlenen arazilerden birinde daha okul inşasına başlandı. 


Karatuz ve Belpınarı caddelerinin kesişimdeki bulunan 47330 ada 2 numaralı parsel, Bağlıca'nın imar planında 'ilköğretim okulu' olarak ayrılmıştı.


Bağlıca'da Yaşam'ın edindiği bilgilere göre, 2018'in sonunda Ankara'da inşa edilecek bazı okullar için harekete geçen Ankara Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı, gerçekleştirdiği 'okul yapım işi' ihalesine Bağlıca'ya inşa edilecek olan ilköğretim okulu inşaatını da dahil etti.


İhaleyi alan firma yaklaşık 20 gün önce 17 bin 730 metrekare büyüklüğündeki arazinin iki tarafında beton duvar çalışması gerçekleştirdi.


L şeklinde inşa edilecek olan okulun temel kazısı yapıldı ve kalıp çakma işlerine geçildi.


Yüklenici firma beton duvarla çevirdiği alanın içerisinde şantiyesini kurdu.

Benzer okul ihalelerinde 450 günlük iş bitirme süresi verildiği dikkate alınırsa Bağlıca'da Yaşam'ın tahminlerine göre yeni ilköğretim okulunun mayıs 2021'de tamamlanması ve 2021-2022 eğitim öğretim yılında öğrenci kabul etmesi bekleniyor.

BAĞLICA'DAKİ DİĞER DEVLET OKULU İNŞAATI (MURAT CADDESİ) İÇİN BURAYI TIKLAYIN